Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Rikard - 25 maj 2011 22:16

Så. Nu har jag haft min sista tenta för det här läsåret. Den gick inte så bra, men med mycket tur så klarade jag av att skramla ihop 10/25 poäng.


Efter tentan så var det dags att spela beachvolley, vilket var grymt kul! Vi hade bokat två timmar vilket var tur med tanke på att tiden flög förbi rätt fort. Lite segt blev det framåt slutet ändå, för då hade vi spelat i lite mer än 2h pga att vi började i förtid.


Efter beachvolleyn så drabbades jag av en ny deppattack. Jag har generellt sett inga problem att dölja det när jag är bland folk, enda skillnaden är att jag försöker undvika social kontakt så länge det inte krävs av mig.

Deppattacken kom nog mestadels från känslan av ensamhet, det kändes liksom som att beachvolleyn var ett slags avslut på något sätt. Men men, det är som vanligt med mig. När jag är bland folk så känner jag att jag trivs bäst ensam, men när jag är ensam så känner jag mig verkligen ensam och suktar efter någon att vara med.


Nu ska jag försöka koppla av lite och stressa ner. Hoppas att jag kan finna ett inre lugn då. Har ju faktiskt 3 månaders lov. 3 månader utan skola. 3 månader utan ....


Over and out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards